Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В приміщенні Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська з 16 липня по 30 серпня 2018 року було проведено опитування громадян спрямоване на підвищення ефективності роботи суду та виявлення недоліків в роботі працівників апарату суду.
В опитуванні взяли участь респонденти, які є безпосередніми учасниками судових процесів або їх представниками.
Зокрема, учасникам опитування було запропоновано оцінити зручність умов перебування громадян в суді, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, а також дотримання працівниками апарату суду правил етики та поведінки.
Усього в опитуванні взяли участь 24 відвідувача суду.
Аналіз результатів опитування відвідувачів суду показав наступні результати.
1.На питання анкети про оцінку, зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування; прибраність приміщень суду; достатнє освітлення, можливість користування вбиральнями тощо) отримані наступні результати:
Відмінно 9,9 %
Добре 36 %
Задовільно 36 %
Не задовільно 18 %
Важко сказати 0 %
2.На питання анкети про оцінку повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, інформацію щодо сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань тощо) отримані наступні результати:
Відмінно 31,8 %
Добре 11 %
Задовільно 45,4 %
Не задовільно 13,6 %
Важко сказати 0 %
3. На питання анкети чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі Інтернет (офіційним веб-сайтом суду) отримані наступні результати:
Так 77,2 %
Ні 22,7 %
4. На питання анкети чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію отримані наступні результати:
Так 72,7 %
Ні 27,2 %
5. На питання анкети про оцінку забезпечення судом реалізації процесуальних прав сторін/учасників судового процесу (вчасність надсилання процесуальних документів, можливість бути присутнім у судових засіданнях, давати пояснення, тощо) отримані наступні результати:
Відмінно 13 %
Добре 40,9 %
Задовільно 31,8 %
Не задовільно 9 %
Важко сказати 9 %
6. На питання анкети чи можуть люди з обмеженими можливостями безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду отримані наступні результати:
Відмінно 4 %
Добре 13 %
Задовільно 31,8 %
Не задовільно 26, %
Важко сказати 26, %
7. На питання анкети щодо оцінки ставлення працівників апарату суду до відвідувачів, їх доброзичливість та бажання допомогти отримані наступні результати:
Відмінно 9 %
Добре 31,8 %
Задовільно 18 %
Не задовільно 22,2 %
Важко сказати 4,5 %
8. На питання анкети чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні професіоналізм, знання своєї справи отримані наступні результати:
Відмінно 18,1 %
Добре 27,2 %
Задовільно 18 %
Не задовільно 18 %
Важко сказати 4,5 %
9. На питання анкети чи було характерним для судді, що розглядав справу, коректність, доброзичливість, ввічливість. отримані наступні результати:
Відмінно 36,3 %
Добре 31,8 %
Задовільно 22 %
Не задовільно 9 %
Важко сказати 0 %
10. На питання анкети чи було судове рішення по справі викладено легкою, доступною для розуміння мовою отримані наступні результати:
Відмінно 27,2 %
Добре 45,4 %
Задовільно 22,7 %
Не задовільно 0 %
Важко сказати 4 %
11. На питання анкети чи довіряєте Ви суду, в якому розглядається справа отримані наступні результати:
Відмінно 13,6 %
Добре 31,8 %
Задовільно 31,8 %
Не задовільно 9 %
Важко сказати 9 %
12. На питання анкети про найбільш зручний спосіб звернення до суду для отримання інформації отримані наступні результати:
Поштою 27 %
Електронною поштою 36 %
Особисто 77 %
На офіційному сайті суду 9 %
13. На питання анкети щодо оцінки рівня задоволеності роботою Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська отримані наступні результати:
Відмінно 4,5 %
Добре 59 %
Задовільно 9 %
Не задовільно 7 %
Важко сказати 22 %
14. На питання анкети якщо Ви були в нашому суді раніше, як змінилась якість роботи суду загалом? отримані наступні результати:
Відмінно 13,6 %
Добре 45,5 %
Задовільно 9 %
Не задовільно 0 %
Важко сказати 22 %
Крім того, у анкеті було запропоновано, у разі невдоволеності роботою працівників апарату суду, зазначте яким відділом чи посадою особою апарату суду було надано не повну чи не достовірну інформацію.
Результати аналізу даних анонімного анкетування було обговорено та доведено до відома працівників апарату Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська на оперативній нараді.
Аналізуючи інформацію, отриману під час проведення опитування відвідувачів суду, слід зазначити, що відмічений достатній рівень зручності умов перебування громадян у суді, ефективності організації роботи суду, а також повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів. Таким чином більшість респондентів вважають достатнім обсяг інформації, який розміщений на стендах у приміщенні суду та на веб-сайті суду.